Tá predstava, že si na horách len užívate a tesne pred dovolenkou už dobalíte posledných pár vecí? To je, čo? Preto neodkladajte servis výzbroje na poslednú chvíľu a servisujte lyže s predstihom. Dáme vám 4 dôvody z praxe, pre ktoré neskôrší servis prehodnotíte. A nakoniec sa dozviete, ako vám naši skúsení servismani vyladia lyže k nepoznaniu.
Na začiatku sezóny nemusíte čakať v rade a potiť sa v bunde a teplákoch. V Happy Športe si na servis počkáte v pohodlí pri kávičke, alebo sa budete kochať výberom lyží pri praskajúcom ohni v krbe. V objednávkach na servis máme totiž poradovníkový systém, vďaka ktorému prebehne všetko hladko a v pohodlí. 
Klasický servis trvá tri dni. Ak ho však potrebujete okamžite, pretože ste na neho teraz spomenuli a zajtra odchádzate na hory, zvládneme aj servis na počkanie. Ale na rovinu, cenovo sa to neoplatí. Za expres služby sa platí príplatok, čo je škoda peňazí, keď to môžete urobiť s predstihom. 
Pri náhle sa môže stať, že nám dáte lyže na servis a my počas neho zistíme, ako veľmi sú opotrebované alebo poškodené. Čo spoznáme až počas servisu. Keď do hôr ostáva ešte mesiac, nie je problém v pokoji vybrať nové lyže. Naopak. Máte dosť času a my priestoru, aby sme vám s výberom poradili a pomohli. Pri kávičke si napríklad môžete prečítať, ako vybrať lyže napríklad už dnes.
Ak však zistíte vadu na lyžiach v okamihu, keď vám do odchodu na hory ostáva pár hodín, musíte vyberať pod tlakom, a to neodporúčame. 
„Kamo, ideme zajtra na hory, pridáš sa, nie?“ Čo na to povedať, keď máte lyže ešte v pivnici. Keby ste mali hotový servis, vyrazíte hneď, ako napadne sneh alebo Peter povie: „Hej, ideme, zajtra bude na horách pekne.“
V Happy Športe ručíme za kvalitne odvedený servis. Samozrejme, že zvládneme aj expresný, ale prečo ho voliť, keď to môže byť v pohodlí.
Ponúkame profi starostlivosť o lyže na švajčiarskych strojoch. Pobočky máme v Prahe aj v Hradci Králové a samotné vykonanie šlape ako na drôtokoch.
Za klasických podmienok stačí prísť a priniesť svoje lyže, ktoré potrebujú servis. My ich skontrolujeme a poradíme vám najvhodnejší typ servisu. Všetky jeho kroky sú ale na vás. Ako sa dohodneme, povieme si, či na servise počkáte, alebo si ho vyzdvihnete neskôr.